-->

Fotoğraflara 3D Efekt Verme

Öncelikle Adobe CS6  lazım size. 
İçinde kurulumu anlatan text dosyası var. 
Orayı açın ve programı kurun.



Geleim efekt vermeye sağ altta arka plan yazıyor.




Sağ altta  arkaplan yazıyor. klavyede ctrl+j tuşuna basarak katman biri oluşturun daha sonnra ona çift tıklayıp ismini red yapın.





 Daha sonra arkaplanın yanında göz işaretine basıp orayı kitledim.




 Red e bastım en alt sağ köşede fx yazıyor ona bastım.  karıştırma seçeneklerine bastım.



 G VE B Yİ İŞARETLERDEN KALDIRDIM R İŞARETLİ KALDI. Tamama bastım



 Daha sonra rede basıp ctrl+j ye basıp yeni bir katman daha oluşturdum ve onun ismini cyan yaptım. sonrada redin yanındaki göze basıp redi de kitledim.



 Sonra cyan a basıp sağ alttaki fx e basıp karıştırma seçeneklerine basıyoruz





Bu sefer R İşaretlenmiyor g ve b işaretlenip tamama basıyoruz




 Şimdi  red in kilidini kaldırıyoruz. Ve sol üstte bulunan ok işaretine basıyoruz. Sonra Ctrl+A Basıyoruz sağ taraf tuşuna 6 7 kez basın en fazla 10 kez basın. görüntünün hoşnutluğuna göre. Size önerim 6 kez basın. Oyun tuşları olur ya klavyenin sağ tarafında 4 tane. Ondan bahsediyorum





 Şimdi de cyanı sağ altta seçip  ctrl+a ya basıp 6 7 kez sol taraf tuşuna basıyoruz 



Arkaplanında kilidini kaldırdıkmı tamamdır. 3D Resim hazır.



Fotoğraflara 3D Efekt Verme Fotoğraflara 3D Efekt Verme Reviewed by Unknown on Aralık 20, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

2016 Copyright © Tüm Hakları Saklıdır.