-->

Karşıdaki İnsanları Kontrol Altına Almak İçin

Planlı Şekilde Biçim Verme





Partnerinizi kukla gibi oynatabilirsiniz.
Şimdi sizlere kendimden bir örnek vereceğim.
Bu tekniği öğrendikten sonra  tanıdığım bir arkadaşımın sürekli bana -sansürlüyorum.- xxxx demesi aklıma geldi.  Olay 1 yıl önce gerçekleşti.

Bana her gün xxxx derdi. Üstelik değildim. Ve olmak da istemiyordum. bir kaç gün sonra kendimi google da xxxx nasıl olunur gibi aramalara başladım. Aklımdan çıkmıyordu ben xxxx olmalıydım. Ve inanın hala olmak istiyorum. xxxxx gibi davranıyorum ortamlarda.

Bunun gibi 2 örnek daha var ama söylemek istemiyorum çünkü benim için kötü bir şey

Bu teknik çok etkilidir. Karşınızdaki kişinin nasıl biri olmak istediğinize karar veriyorsunuz. Örneğin Partnerinize sürekli (Onda bulunmasını istediğiniz özellik)   diye hitap ederseniz o kişi yavaş yavaş ona yönelecektir. Ve siz bunu belirli aralıklarla etkili biçimde söylerseniz (Abartmadan) bu taktiği gerçekleştirmiş olursunuz.

Bu taktiği bende denedim 3 kişide denedim üçünde de birinde aşırı olmak kaydıyla değişimler gördüm.



Partnerini Korkut Ve Rahatlat



Yani bu ne demek oluyor diyecek kişiler çıkacak tabi.
Bu ne demek oluyor ? Yani arkadaşlar partnerinizi korkutacaksınız. Ve şok olacak. Şimdi bunun bize faydası ne olacak diyeceksiniz. Ne faydasımı olacak.

insanoğlu karşıdaki kişi tarafından önceden şok edilmişse daha sonrakilere naifleşir. Yani gelecekteki şok edecek evlenme teklifi, çıkma teklifi, sex teklifi gibi tekliflere karşı daha açık hale gelirler.

Şimdi bir kıza teklif edeceksiniz öncesinden onu şok etmelisiniz ki kız naifleşsin. Ne demek istediğimi umarım anlamışsınızdır.



Küçük iyiliklerin Önemi

Tam olarak hatırlamıyorumda bi ünlü iyilik yaptığımız insanları daha çok sevip. Kötülük yaptığımız insanları daha çok nefret ettiğimizi demişti.

PEKİ NEDEN ?
Bilmem insanın bu lanet olası doğasında var işte.
Eğer senden fazla hoşlanmadığını anladıysan ve Aklını kullanıp partnerinden (yapabileceği) ufacık iyilik yapmasını istersen yatırım yapmış olursun. Tabi yaparsa.

Ve sana iyilik yapan partnerin iyilik yaptığı kişiyi daha fazla seveceği ve düşüneceği için aranı yapmış olursun.



Özet geçirim.

Aranızın fazla iyi olmadığını biri tarafından sevilmek istersen ondan ufak iyilikler yapmasını iste. Bu sayede partnerin seni sevmeye başlayacaktır.

Not: Ama bunu daha çok sevilmek içinde kullanabilirsin. Ayrıca ilk buluşmada partnerin senden fazla hoşlanmadıysa da aranız iyi olmadıysa da.





Kızgınlık anında kurtuluş


Bu farklı bir şey. Karşınızdaki size çok sinirli ve tepkiliyse. Onu kızdırmayın suyuna gitme taktiğini uygulayın. Yanında durup gözlerinin içine bakın.

Anlamsız anlamsız hareketler yapacağınıza, onu takmıyor gibi yapacağınıza gözlerinin içine bakın. Ve sakin olun. Emin olun bir tehdit unsuru olmaktan çıkacaksınız Yada kızgınlığını büyük bir ölçüde giderecek. 



Karşıdaki İnsanları Kontrol Altına Almak İçin Karşıdaki İnsanları Kontrol Altına Almak İçin Reviewed by Unknown on Aralık 13, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

2016 Copyright © Tüm Hakları Saklıdır.